top of page
Søg
Forfatters billedeBirgitte Pedersen

Bæredygtighed - Digitalisering - Servicetilbud

Tre elementer vi skal have til at spille sammen for bæredygtig vækst i samfundet, økonomien, klimaet og miljøet.

Du har sat ambitionen: Du vil minimere de negative konsekvenser, din virksomhed har på omverdenen. Men du vil også påvirke din værdikæde og samfundet positivt. Du skaber rejsen ved at få Bæredygtighed - Digitalisering - Servicetilbud til at arbejde sammen - og ikke se dem som separate kasser i virksomheden. Du når det optimale og skaber bæredygtighed vækst.

Ved at arbejde med de tre elementer kan du skabe et unikt værditilbud og differentiere dig i fremtidens marked. Det vil styrke din position og øge din indtjening. Summen af dem er dit potentiale og muligheder i markedet.

  1. Styrk din forretning ved at gøre bæredygtighed til din forretningsmodel, dit forretningskoncept. Konceptualiser bæredygtighed for netop dig - gør det konkret og målbart.

  2. Tænk service ind som del af dit værditilbud - brug det til at differentiere dig i markedet. Hvordan servicerer dine løsninger/produkter dit marked - hvilken værdi sælger du.. Hvilke drivers rammer du i markedet ud fra adfærden hos dine kunder. Hvordan er du med til at udvikle dine kunder og markedet - gøre dem mere bæredygtige.

  3. På vejen kræver det teknologi og digitalisering - det handler om data. Det starter i data - du skal være data-drevet.


At løfte potentialet fuldt ud kræver mere og bedre samarbejde i værdikæder. Du skal tænke samarbejde på en ny måde - samarbejde i din værdikæde. For det er her, vi skaber transparens og dokumentation, så du får et troværdigt brand, der påvirker positivt.

Det er de tre elementer, FutureComm arbejder for, at du får til at spille sammen - få dem til at spire i din virksomhed. På den måde får vi sammen styrket din forretning - gjort din virksomhed datadrevet og modstandsdygtig. Klar til de konstante forandringer i morgendagens marked. Du bliver klar til at tagge dit værditilbud direkte ind i det, der driver dine kunder og marked.

Så bliver det svært at sige nej til dit værditilbud, ikke. På en dokumenteret og troværdig måde besvarer du, hvordan du gør dine kunder, deres kunder og samfundet bedre. Alle typer af virksomheder kan i større eller mindre grad få de tre elementer til at spire sammen - med fokus på at differentiere sig. Skabe det unikke.

Hvad betyder det så for dig – og hvad har du af muligheder i morgendagens marked ? Book et kaffemøde, og lad os tage dialogen. Lad os pille elementerne fra hinanden - og sætte det sammen for netop dig. Gøre det konkret og enkelt Det er din mulighed og dit potentiale - og det er en rejse over tid.

69 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle

Comments


bottom of page