ActionBetween
ActionBetween har ønsket at styrke sit forretningskoncept, for at målrette indsatsen mod fremtidens leder og organisation.
Første skridt er taget med et optimeret forretningskoncept med fokus på tre pæle: Glade mennesker, stærke fællesskaber og bæredygtig vækst - fundamentet skabes i en udviklingsplan, for at nå den ønskede vækst.
Launch med ny hjemmeside og kommunikationsplan.
MosDecor
Stress er en af de kriser, vi oplever op arbejdspladsen - flere og flere møder stress i arbejdslivet. Det skaber tunnelsyn, og kan gøre det svært at vækste. At bringe naturen ind som del af arbejdsmiljøet og kulturen kan medvirke til at øge trivslen og medarbejdertilfredsheden.
Første skridt på en rejse. MosDecor har ønsket at tage forretningen til næste niveau og skalere ud fra potentialet i markedet. Vi har nytænkt forretningskonceptet for MosDecor med fokus på ansvarlighed. Hvor er MosDecor i dag - hvor ser de sig om 3-5 fem år - og en udviklingsplan med en rejse i små skridt. Arbejdet er funderet i drivere og perception i markedet.
Første skridt er taget med et SMV Pro tilskud - og der er lagt op til en rebranding og launch.
SDU RIO Below Zero Program
Ambitiøse kandidatstuderende fra hele verden mødes en weekend hver måned, hvor de udvikler deres vision om en start-up, der er med til at gøre samfundet grønnere og mere bæredygtigt. Arbejde med at klarlægge værdikæde, drivers, risici og mulige actions for hver start-up.
Kontorfællesskab
Konceptudvikling: Forretningskoncept, hvor bæredygtighed er defineret ned i unikke pæle, for at differentiere og gøre til konkurrencefordel - fra konceptualisering og formål til strategi og kommunikation. Kunder går fra at købe en kontorplads til at købe et koncept med muligheder. Fra verdensmål til hverdagsmål. Service som del af værditilbud.
Syddansk Universitet - Karrierehub
Indlæg om strategisk arbejde med bæredygtighed - oplæg til casearbejde.
Deltagere: Kandidatstuderende fra primært SDU Business School.
IFAJ Kongres 2022
Tema med bæredygtighed som rød tråd - manuskript til intro-film. Godt 200 journalister besøgte i juni 2022 Danmark.
Bed & Breakfast
Konceptudvikling med tre bed & breakfast start-ups. Målgrupper - Værditilbud - Kompetencer - Kommunikation. Brug af Servitization værktøjer og tankesæt, for at skabe et værditilbud på service. Facilitering af netværksgruppe.
SAC Milking
Forretningskoncept til styrkelse af positioneringen - og gøre klar til salg. Bæredygtighed er defineret i fem pæle - og service som værditilbud. Fra vision, strategi til kommunikation. Solidt fundament baseret på indsigter. Differentierende segmenteringsmodel med fokus på adfærd og hvad der driver beslutningerne i værdikæden. Målrettet værditilbud.
DanAvl
De grønne partier i Tyskland stormer frem, og DanAvl møder udfordringer på fx. dyrevelfærdsområdet - og besætninger bliver udelukket fra det tyske supermarked Edeka. Definering af et ansvarligt koncept og værditilbud, etablering af relationsskabende strategi i økosystemet i Tyskland. Handlingsplan på kort, mellemlangt og langt sigt i samarbejde med partnere. Resultat: Genvundet tillid - fastholdelse af markedsledende position.