top of page
Søg

Bolden ligger hos dig som afsender...

"Flertallet af forbrugere globalt efterspørger bæredygtige produkter."


Viser en ny undersøgelse foretaget ultimo 2023 - fra Capgemini Research Institute.


"Herudover vil 63% af forbrugere have brands til at spille en aktiv rolle i deres læring om bæredygtige produkter.


Men forbrugerne er dog mindre villige til at betale for bæredygtighed, end de var i 2020." Inflation spiller selvsagt en rolle i forbrugernes valg.


"46% af forbrugerne har ikke tillid til de bæredygtighedsbudskaber, virksomheder udsender." Det støtter op om den undersøgelse, vi så tidligere i 2023 fra YouGov.


Det er lidt af en opgave, der ligger på os som virksomheder.


For det handler om din virksomhed som afsender - at du får kombineret et stærkt værditilbud med læring om, hvor du hjælper kunder og kunders kunder med deres påvirkning.

Du skal operere i et business-to-business-consumer-to-society tankesæt.


Det starter med at styrke din virksomheds forretningskoncept med fokus på at skabe bæredygtig vækst.


En rejse I kan tage i små skridt, hvor I arbejder med det helt rigtige over tid.

Start i dag, så du styrker din innovationskraft og forhandlingskraft.

26 visninger0 kommentarer

Comments


bottom of page