top of page

Bolden ligger hos dig som afsender...

  • Forfatters billede: Birgitte Pedersen
    Birgitte Pedersen
  • 12. feb. 2024
  • 1 min læsning

Opdateret: 14. feb. 2024

"Flertallet af forbrugere globalt efterspørger bæredygtige produkter."


Viser en ny undersøgelse foretaget ultimo 2023 - fra Capgemini Research Institute.


"Herudover vil 63% af forbrugere have brands til at spille en aktiv rolle i deres læring om bæredygtige produkter.


Men forbrugerne er dog mindre villige til at betale for bæredygtighed, end de var i 2020." Inflation spiller selvsagt en rolle i forbrugernes valg.


"46% af forbrugerne har ikke tillid til de bæredygtighedsbudskaber, virksomheder udsender." Det støtter op om den undersøgelse, vi så tidligere i 2023 fra YouGov.


Det er lidt af en opgave, der ligger på os som virksomheder.


For det handler om din virksomhed som afsender - at du får kombineret et stærkt værditilbud med læring om, hvor du hjælper kunder og kunders kunder med deres påvirkning.

Du skal operere i et business-to-business-consumer-to-society tankesæt.


Det starter med at styrke din virksomheds forretningskoncept med fokus på at skabe bæredygtig vækst.


En rejse I kan tage i små skridt, hvor I arbejder med det helt rigtige over tid.

Start i dag, så du styrker din innovationskraft og forhandlingskraft.

 
 
 

Comentarios


FutureComm

Collaborate. Create. Communicate. 

- Empowering Sustainable Growth Together

Telefon: +45 30 74 47 74

  • LinkedIn

Websiden ejes og drives af FutureComm. Med mindre andet er angivet, er indholdet på siden beskyttet af loven om ophavsret. Vi sætter til gengæld pris på omtale, og du er meget velkommen til at henvende dig, hvis du ønsker at gengive materiale efter god citatskik og med link til os.

©2025 FutureComm - CVR. nr. 32582001 - Cookie - og Privatlivspolitik  - Forretningsbetingelser

bottom of page